Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.03.2009 21:39 - Чета и се чудя що за хора..
Автор: 1001usmivki Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2773 Коментари: 7 Гласове:
0

Последна промяна: 06.03.2009 21:16


    Чета и се чудя що за хора сме.
    Начетох се на какви ли не истории.
    От типа Чукча не читател - Чукча писател.
    Защо да ги четем- ние това си можем и това правим - пишем!

    И то какво - чутовни прозрения за духовни и сърдечни терзания, несподелени и невъзможни любови и ужасяващи заговори тук - в блога.
    Ей хора, осъзнайте се!
    В рамките на 1 седмица разбрах, че едно добро приятелче е болно от рак /вече е опериран/, внезапно почина много добър приятел и колега в работата, наложи да се разделим/уволним  повече от 30 колеги - заради кризата.
Истината е че, всеки ден си казавам - ето и днес съм на работа и съм жива - Браво!
Браво че и днес се опазих никой не ме  убие, изнасили, блъсне с кола.... все още не съм ходила на изследвания - и там знае ли човек какво го чака ... /а, да и не ми е връчено предизвестие за прекратяване на договора/.
    Истината е, че ако искаме да оцелеем трябва да се огледаме и да видим какво се случва! Да се събудим от ужасяващата летаргия покрила с лепкава нечистотия цялото ни съществуване.
    Просто за да оцелеем! Ако не го направим ще си заминем като овце без история, които си мислят, че живеят в един подреден до най- малката подробност от ежедневието свят.
    Светът се променя, не знам дали е към по- добро или лошо. Мисля си, че нещо трябва да направим - може би първата крачка е  да започнем да мислим - какво и защо се случва...



Гласувай:
0



1. krotalka - С мислене не се оправя нищо.
04.03.2009 21:43
Действия са нужни...
цитирай
2. 1001usmivki - Да лозето не ще молитва, а мотика.
04.03.2009 21:45
Да лозето не ще молитва, а мотика.
цитирай
3. rummi - живеем в един неподреден,
05.03.2009 00:58
но наблъскан с разни работи живот, повечето от които ненужни. така ми се струва.
цитирай
4. compassion - Съгласна съм с rummi
06.03.2009 15:02
Трябва първо да се изчистим (да се променим). Извинявай за израза, но един човек в България, обичаше да казва:"Не можеш със старите курви нов свят да направиш". Не знам кого визираше, но всеки трябва първо себе си да погледне, а после да се огледа и на вън. Първата стъпка за промяна на света започва с промяна на себе си.
цитирай
5. watchtowerman - Прочетете
06.03.2009 16:39
Книга "Изход" от Библията. И като я опознаете като действителност, разгледайте я тогава иносказателно. Градеж, навлизане в нови епохи и времена се извършват само, ако "принципите" валидни за "старото" поколение бъдат унищожени. Както го е споменала и compassion. Нито един от свикналите да "добруват" в робството израилтяни над двайсет години, не беше допуснат да влезе в Обетованата земя, а САМО ТРИМА от "старите", и всички под 20 години...Всеки друг вариант на Преход ще води до плачевни резултати...
цитирай
6. galinabg - Много добре написано!
09.03.2009 15:29
Съгласна съм и с watchtowerman!Промяната ще дойде, с нас и без нас. Ако обаче искаме да я видим, трябва да променяме себе си в нейна ползa:))
цитирай
7. 1001usmivki - galinabg и аз така,
09.03.2009 19:31
И аз така си мисля, въпросът е дали и какво успяваме да направим.
За съжаление установявам, че вечно закъсняваме, дори за децата си нямаме време, а това е страшно...
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: 1001usmivki
Категория: Други
Прочетен: 474039
Постинги: 106
Коментари: 201
Гласове: 5018
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930